درباره من

كنگره 60 به منظور رهايي معتاديني كه همواره خواستار رهایی از اعتياد بوده اند و راه حل منطقي براي درمان خود پيدا نكرده اند تشكيل گرديده است اين كنگره بر اساس اصل پذيرفته شده كمك يك فرد رها شده از اعتیاد به فرد در حال مصرف مواد مخدر یا معتاد متشكل شده است . اساس كار ما بر مبناي محبت ، عقل و ايمان است . در جلسات هر عضو راجع به تجربه و دانش خودش در مقوله اعتياد سخن مي گويد و از نصيحت كردن پرهيز مي نمايد ما به هيچ گروهی وابسته نيستيم و از نظر مالي به خود متكي مي باشيم و مي توانيم حامياني داشته باشيم و حامیان می توانند در اجرای اهداف کنگره 60 نقش بسیار سازنده ای داشته باشند .
*****************
هدف از ایجاد این وبلاگ ، انعکاس فعالیتهای لژیون آقای علی ضیائی از کمک راهنمایان کنگره 60 ( نمایندگی شمس تبریزی ) این نمایندگی در غرب تهران و در محله کن بلوار الغدیر واقع شده .
alizia 57@yahoo.com
( ایمیل مشاوره )
*****************
هدف از ایجاد این وبلاگ ، انعکاس فعالیتهای لژیون آقای علی ضیائی از کمک راهنمایان کنگره 60 ( نمایندگی شمس تبریزی ) این نمایندگی در غرب تهران و در محله کن بلوار الغدیر واقع شده .
alizia 57@yahoo.com
( ایمیل مشاوره )
موضوعات
نويسندگان
برچسب ها
تازه ترين مطالب
- جشن گلریزون نمایندگی شمس
- نوشتار سی دی "که چی" از استاد امین
- با حرکت راه نمایان می شود...
- قطع مصرف مسافر ناصر دوستی در پارک طالقانی جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه
- هفتمین سال تولد آزادی آقای علی ضیایی
- گزارش لژیون - وادی ششم : ( عـــــــقل )
- کارگاه آموزشی جهان بینی؛ وادی نهم و تاثیر آن روی من
- تولد
- تسلیت ...
- کارگاه آموزشی جهان بینی؛ کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر و تصاویر آن
لينک هاي روزانه
دوستان
لينک هاي مفيد
ابزارک هاي وبلاگ
قالب وبلاگ
RSS
---------------------------
----------------
------------------------------
__________________

RSS
---------------------------
----------------
------------------------------
__________________

