.

.

درباره من
كنگره 60 به منظور رهايي معتاديني كه همواره خواستار رهایی از اعتياد بوده اند و راه حل منطقي براي درمان خود پيدا نكرده اند تشكيل گرديده است اين كنگره بر اساس اصل پذيرفته شده كمك يك فرد رها شده از اعتیاد به فرد در حال مصرف مواد مخدر یا معتاد متشكل شده است . اساس كار ما بر مبناي محبت ، عقل و ايمان است . در جلسات هر عضو راجع به تجربه و دانش خودش در مقوله اعتياد سخن مي گويد و از نصيحت كردن پرهيز مي نمايد ما به هيچ گروهی وابسته نيستيم و از نظر مالي به خود متكي مي باشيم و مي توانيم حامياني داشته باشيم و حامیان می توانند در اجرای اهداف کنگره 60 نقش بسیار سازنده ای داشته باشند .
*****************
هدف از ایجاد این وبلاگ ، انعکاس فعالیتهای  لژیون آقای علی ضیائی از کمک راهنمایان کنگره 60 ( نمایندگی شمس تبریزی ) این نمایندگی در غرب تهران و در محله کن بلوار الغدیر واقع شده .
alizia 57@yahoo.com
( ایمیل مشاوره )
برچسب ها
نويسنده :مسافر احسان
تاريخ: شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت: 14:8
 

 

انسان به این دلیل شگفت انگیزاست که دارای دو چهره ست، صور اشکار و صور پنهان و هر لحظه رو باید یکی رو انتخاب کنه، و این کار پیچیده ایست و کار ساده ایی نیست، و روی این قضیه بود گفتیم انسان مشکل است و بالاترین مرحله حیوان همان نفس اماره ست که بهش امر میکند که چکار بکند،یا چکار نکند ولی موقعه ایی ک به انسان میرسد پایین ترین مراتب انسام مراحل نفس امر کننده میباشد. (پرده ها کنار میروند تا چهره واقعی اشخاص به سبب جبران پلیدی نمایان بشود و این همان رحمت خداوندی است که بر انسان فرستاده میشود و برای بهبودی او مانند کودکی که نمیتواند راه برود به او کمک میشود واگر این کمک پذیرفت یک گام به جلو رانده میشود)بعضی افراد پس از گذشت چند ماهی دوری از ضد ارزش ها میگویند پس چرا مشکلات ما درست نمیشود و یا مدادم دست به دعا ، خواهش، التماس و بعضی هم گله مند هستند، این انتظارها اصلا منطقی نیست، ومادر گذشته کلی علف هرز کاشتیم و سالها آبیاری کرده ایم اکنون در باغ زندگی مان مانع رویش و پیشرفت درختان با ثمر جدیدمان شده اند، حال تا کلیه علف های هرزی را که سالها به دلیل نادانی آبیاری نموده ایم را از بین نبریم، زمین و باغ ما هیچگونه محصول جدیدی به ما نخواهد داد.بنابراین ما باید مراحل پیشرفت خویش را در رابطه با مبارزه با ضد ارزشها پله پله رو به ترقی پشت سر بگذاریم تا در مراحل بعدی زندگی موفق عمل کنیم.نتیجتا ما باید کاری بکنیم که ظاهر وباطن اعمالمان یکی شود، ویا حداقل به هم نزدیک شوند تا به نقطه تعادل برسیم، زیرا اشخاصی که ظاهر و باطنشان از همدیگر فاصله دارد در تمام سطوح زندگی برای خویش و دیگران ایجاد مشکل و دردسر میکنند.مثلا ظاهر با همه خوب ولی در باطن حس انتقام ، کینه ، نفرت دارند.ولی افرادی که ظاهر وباطنشان یکی باشد هیچوقت دروغ نخواهند گفت و بصورت عادلانه و با محبت با کلیه افراد جامعه برخورد میکنند به همین دلیل نه برای خود و نه برای دیگران مشکلی ایجاد نخواهند کرد.حال در کنگره باید الگوها حتی الامکان ظاهر و باطنشان یکی باشد، چون اگر بخواهیم بعنوان معلم نکاتی را به دیگران انتقال بدیم در وحله اول باید خودمان آن صفت یا نکته خوب را دارا باشیم اگر معلم خودش بهم ریخته و نامرتب باشد نمیتواند به بقیه آرامش و اراستگی منتقل نماید ودلیلش هم واضح است چون خودش از آرامش و انظباط برخوردار نیست و چیزی ندارد که به دیگران انتقال دهد.( بنابراین اگر انسان در شرایط صور پنهان بماند و قدمی در راستای پیشرفت حیات خویش رو به جلو نگذارد در همان حالت باقی خواهد ماند ودر ادامه مانند مرداب ها تبدیل به باطلاق و محل زیست موجودات مرموز خواهد شد) .

 

 

تهیه و ارسال: مسافر ناصر دوستی